Garancia

Garanciális tudnivalók:

Amennyiben a termékhez nincs külön garancialevél, a vásárlást igazoló számla (emailben küldtük) garancialevélként funkcionál. Ha a számlát nem találod, kérjük, hogy a garanciális probléma leírásakor add meg a vásárláskor megadott nevet és címet, hogy gyorsabban segíthessünk. A probléma pontos feltárásához, kérjük, csatolj fényképeket is, ha szükséges.

 

Szűrőzsákokra vonatkozó információk

A szűrőzsákok kapcsán előforduló garanciális esetek többsége nem megfelelő használatra vezethető vissza. Ha úgy érzed, hogy valami nem működik megfelelően, nézd át az alábbiakat:

Szűrőzsák használata

Vízkezelés

Hibaelhárítás

Ezeket a leírásokat igyekeztünk közérthetően megfogalmazni, de ha mégis kérdés merülne fel, vedd fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található elérhetőségek valamelyikén. Segítünk!

Garancia igénylése

Ha szeretnéd érvényesíteni a garanciát,  kövesd az alábbiakat:

A szűrőzsákon kívül minden termékre, gyártótól függetlenül, a törvényben előírt 12 hónap garanciát vállalunk.

A szűrőzsák anyagára, annak funkciójából adódóan, 6 hónap garancia vonatkozik. Ezen termék kíméletes használat mellett 1-4 évig is kiszolgálhat.

Szűrőzsák garanciális feltételei:

Bontatlan állapotban: Bármikor visszavesszük.

Próbált, de nem vált be: Kézhezvételtől számított 7 napon belül visszafizetjük az árát.

Anyaghiba: Fél év garancia, ebben az esetben kérjük vissza a hibás terméket minőségvizsgálati célból, és természetesen küldünk egy újat.

A garanciális problémát minden esetben írásos formában tudjuk fogadni az alábbi e-mail címen:

szurozsak@gmail.com

 

Fontos tudnivalók

A termék garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

A garancia nem érvényesíthető nem rendeltetésszerű használatból eredő károk esetén. Ezért kérjük, hogy figyelmesen olvasd el a használati útmutatót!

A garanciaigény minden esetben csak a vásárlást igazoló számla bemutatásával érvényesíthető. Ha nem találod, jelezd nekünk, és segítünk pótolni.